OYB - Oh Yeah Baby är en blogg om sömnad. Jag syr framförallt barnkläder och då främst till mina tre egna barn. Ibland smyger sig lite annat pyssel in.

lördag 7 juli 2012

Sommar!


Ett sommarset till lillebror i det härliga tyget "Sommar" från Znok.

Kuvertbody med gula ärmar och vita kantband tyckte jag gjorde bodyn lite extra solig.

Ett helt underbart tyg! (här bodyns baksida)

Gul/vitrandiga byxor och dreggelscarf till matchar fint. Tyget är en jättemjuk och tunn interlock som jag hittat på Gittes till ett bra pris. Byxan har resår i midjan  och fåll i bensluten - blir lite svalare än muddar tänkte jag (bara kvar att hoppas att riktig sommarvärme hittar hit nu).


Lillebror blev så söt i det! Som en riktig liten sommarsol!
Har även börjat klippa ut en tröja till storebror i sommartyget, men han får gula kantband istället tänkte jag (och då hela tröjan i sommartyget).

3 kommentarer:

  1. Härligt!!! Vad fint det blev med det gula randiga till :)

    SvaraRadera
  2. Så underbart! Älskar det gula till!

    SvaraRadera
  3. ar helt kär i den där bodyen...

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill lämna en kommentar! Orden värmer så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...